torstai 23. syyskuuta 2010

Mestarikokki

Jess, onnistuin mahtavasti !


Lapset tietty yökötteli kun ne näki että oli keittoa mutta söi hyvin mielin makkarat pois. Tein tosiaan leipääkin jossa oli kauraa, seesamjyviä, oreganoa ja vähän juustoa mukana. Tein leivän alunperin lapsille koska tiesin että ne inhoo mun tekemää ruokaa mutta loppujen lopuks mä tykkäsin siitä eniten. Maxence yökötteli eikä suostunu kun maistamaan, Nils ei myöskään halunnut maistaa koska Maxence sanoi että se on pahaa. Suostuttelin silti Nilsin maistamaan ja se söi iloisesti palan.



Eli, aina kun mun mielestä on hyvää ruokaa niin lapset on tyytymättömiä mutta mä oon niin onnellinen! Se keittokin oli hyvää (paitsi makkara koska se on täällä niin oudon makusta)! Maustoinkin hyvin.

Ehkä mun ruoka ei viellä oo kovin kaunista mut mitä pienistä :D!

Ps. Tänne soitti puhelinmyyjä, sanoin heti alkuun että en ymmärrä enkä puhu ranskaa "Oh, so you can't read in France either, are you sure? " MITÄ?:D Onko olemassa ihmisiä jotka voi lukea tiettyä kieltä ilman että sitä osaa puhua tai ymmärtää? Vajukit

4 kommenttia:

  1. Bra att du bloggat två gånger idag! :-)
    Och usch.. sån där korvsoppa, jag hade inte heller ätiti ;-)

    Kram,
    Hanna

    VastaaPoista
  2. Haha Hanna, du hade blivit tvingad;D

    VastaaPoista
  3. Det såg ut som min korvsoppa, säkert riktigt god. Du får ta hem åt mig I love you... den skulle vi se i Vasa för länge sedan.
    Puss och kram mamma

    VastaaPoista
  4. hei hyvältä näyttää! miten teit tonn leivän? mäkin haluan, kuulostaa superhyvältä!

    koeta tehdä niille lihamureketta ja muusia. luulis menevän.

    VastaaPoista