perjantai 24. syyskuuta 2010

Snorkfröken



En voi uskoa että siitä on tullut mun lempinimi:D Oon kuullut sitä välillä sen jälkeen kun tutustuin ruotsalaisiin tyttöihin täällä mutta eilen kun menin tapaamiseen niin kun avasin oven kuulin "Jaaaaa, snorkfröken är här!". Eli se on nyt virallista. Ruotsini ei oo ikinä tuntunut niin huonolta kun siinä seurassa, mutta olisin kuulemma mennyt läpi pohjoisruotsalaisesta mun puheeni perusteella. Mutta nyt puhutaan aina välillä suomenruotsia vaikka mun mielestä mun ruotsi ei siltä kuullosta. Torstait on kivoja päiviä, tykkään ruotsalaisista! Sain myös kuulla valituksia siitä että mun blogi on suomeksi (se ei kyllä muutu) ja siitä että mun facebook on niin suomalainen.

Muuten tänään on perjantai (taas!), ihanaa kun on viikonloppu kokoajan! Oon vaihtanut petivaatteet ja pistänyt ne pesuun, imuroinut ja pessyt lattiat. Tiedossa on vielä petivaatteiden silitys kunhan ne on kuivunut. Ulkona on harmaa sää ja sadekuurojakin tulee välillä. Mua huvittaisi hirmuisesti jäädä kotiin kattomaan leffoja (koneella odottaa sinkkuelämää 2 (ihan muodon vuoksi), Vampires suck, Get him to the Greek, I love you Phillip Morris, Our family wedding ja knight and day) koko viikonlopun ja ehkä hakea Ben&Jerrys jätskiä mutta ei, viinifestivaaleja ! En ymmärrä miten täällä voi olla näin paljon tapahtumia, turha luulo että täällä voisi viettää kotiviikonloppua. Kivaahan se toki on, en valita:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti