lauantai 18. syyskuuta 2010

oi tätä kipeenä olemisena onnea

Eilen Nils oli kipeä joten päivä meni rauhallisesti, se kattoi TVtä ja nukkui, minä siivosin, ja siivosin myös omaa huonettani pari tuntia. Otin kuvia jopa niin saatte nähdä kuinka kodin hengetär minä olen !




Työpäivän jälkeen lähdin suoraan Lausanneen missä tapasin Gabriellan, ostettiin pullo valkoviiniä ja pizza puoliksi ja istuttiin alas puistoon nauttimaan huono illallinen, kaikki oli pettymys ! Pizza oli palanut, pieni ja hullun kallis ! Viini oli myös pahaa.


Onneksi saatiin kaupanpäälle sentään cocacola zerot, annoskokoa 1 dl.

Tavattiin lisää porukkaa yhdeksän aikoihin ja mentiin yhdessä kohti flonia missä oli label suisse, iso festivaali. Se oli oikeastaan ympäri Lausannea mutta mentiin katsastamaan tilanne floniin kun se oli lähin. Herranjumala oli porukkaa ! Siis ei edes päästy ihan alueelle saakka kun oli niin tungosta, siellä oli meneillä joku stand up juttu kun mentiin joka oli tosi hauska, jos olisin ymmärtänyt.




Ei oltu pitkään siellä kun tosiaan porukkaa oli niin paljon ja ei ymmärretty itse jujua. Mentiin karaokebaariin ! Hohho, oli tosihauskaa:D Ja noloa, mulla löytyi kamerasta video pätkä missä mä ja gabriella lauletaan, se ei tosin tule ikinä julkiseen käyttöön !






Karaoken jälkeen lähdettiin nopeesti darlingsiin käymään mutta mä lähdin aika pian junalle, muut jäi. Yön saldona kuumetta, nenän niistämiseen on käytetty paketillinen nenäliinoja, rulla vessapaperia ja paljon mäkkärin servettejä. Oon saanu nukuttua yhteensä noin 2 tuntia mutta ihme kyllä ei edes oo väsy. Viikonlopun suunnitelmat menee uusiksi, en pääse tänään kattomaan festivaalia morgesissa ja saa nähdä pystynkö huomenna menemään geneveen suunnittelemaan pariisin matkaa. Maanantaina olin ajatellut lähteväni vuorille mutta mutta. Tottakai sairastan niinkun kunnon työntekijä lomilla:)

Nyt mun huone ei oo enään niin siisti kun kuvissa. Syytän kipeyttäni mutta hoidan kaiken huomenna kuntoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti