torstai 23. syyskuuta 2010

tylsyyttä

Mun elämä alkaa olla jo niin normaalia että se ei varmasti ole kiinnostavaa luettavaa.



Tiistaina illalla käytiin syömässä le nomadessa (tms) ja juhlistamassa Sarahn syntymäpäivää. Tilasin savustetun lohipastan, luulin että se lohi olisi erillaista mutta se olikin sellasta limasta? Vähän niinku raakaa, mutta ihan hyvää se oli silti ! Suunniteltiin myös jotain laskettelureissua Ranskan puolelle mutta se saa kyllä odottaa ens vuoteen, ainakin mun puolesta. Kotimatkalla istuin viimeiseen junavaunuun joka oli tyhjä. Jotenkin mun mielestä junat on pimeällä hieman ahdistavia,

Eilen lapset oli synttäreillä iltapäivällä joten mulla oli rauhallinen päivä, silitin vaatteita enimmäkseen koko päivän. Illalla en jaksanut lähteä minnekkään mutta sain varattua pariisin matkan. Eli nyt on sekä Lontoo että Pariisin matkat ja hostellin varausmaksut maksettu.

Nyt tänään Nils on nukkunut pitkään, tavallisesti herää jo paljon ennen kahdeksaa (jolloin mulla alkaa työpäivä) mutta nyt nukkuu edelleen vaikka kello on pian puoli kymmenen. Minä pesen pyykkejä. Illalla ruotsalaiseen au pair tapaamiseen. Ja viikonloppu on viinifestivaaleja täynnä, perjantaina mennään Lutryyn ja lauantaina Morgesiin, sunnuntainakin on ohjelmaa mutta sitä ei olla suunniteltu.

Mun elämä on niin normaalia

Tän päivän jännitysmomentti on että aijon tehdä niinkin monimutkaista ruokaa kun makkarakeittoa ja nyt mietin leipoisinko leipää, itse, lisäksi koska luultavasti tulee protestia siks kun keitossa on perunaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti