sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Afrikan lapsi

Se on taas sunnuntai. Anteeksi jos oon vähän jämähtäny tän ajan kulun nopeuteen mutta en voi ymmärtää. Kai se on niin että jos on hauskaa niin aika lentää.

Eilen kävin hankkimassa uudet kuulokkeet mun ipodeihin, halvat ja huonot. En tajuu miks ei niitä voi tehdä sellasiks että ne pysyy korvissa. Mulla on jo ikävä mun aplen kuulokkeita. Ehkä sitten kun olen suomessa ja rikas. Käytiin Jennan kanssa vähän kiertelemässä ja syömässä. Löysin unelma korkkarit, tarvinhan mä kumminkin uudet kun perjantain kengät heitin pois. Vaasassa mulla on ehkä melkeen 20 paria korkokenkiä, mulla on niin kaappejen tyhjennys projekti tiedossa. Olen saanut ihan reippaasti lähetettyä kotiin vaatteita, mulla ei ole täällä enään mitään puettavaa mutta silti kaappi on aika täynnä, ja äiti on ripustanut mun vaatteet mun komeroon niin pitkään kun mahtui ja loput täyttää Hannan ja Jennyn kaapit. Tällä hetkellä melkeen odotan että saan taas kylpeä mun vaatteissa mutta tiedän että se tulee tuottamaan käsittämättömän isoa ahdistusta kun se on pakko tehdä:D

Tulin kotiin kuuden aikoihin ja olin kuollut. Kolmen tunnin yöunet pe-la välisenä yönä oli aika vähän, en enään osaa nukkua kokopäivää vaikka saisin vaan herään viimeistään yhdeksältä. Päätin että en mene ulos. Alan kattomaan huippumalli haussa ja saan viestin Anyalta jos tulen ulos. Vastasin En tod. Anya kysyy miksi ja mä vastaan okei mä tuun, nähdään parin tunnin päästä. En ollut kovin vaikeasti ylipuhuttava. Tein himona töitä että saisin kiharrettua mun hiukset, pengoin läpi koko vaatekaapin ja juuri kun löydän mitä laitan päälle niin suihkutan silkkipaidalle hiusten suoja ainetta. Ei fiksua, eli ei niitä vaatteitakaan. Tapasin 5 ruotsalaista juna-asemalla, ulkona oli kylmä joten varasuunnitelmani oli murtautua Joelle, sen teimme. Sielä oli kämppis ja pari muuta. Mulle tuotiin Julia lasi. En ole ehkä ennen näyttänyt sitä täällä.



Puolen yön aikoihin otettiin metro keskustaan. Great escape-buzz-great escape-buzz-captain cook-buzz linjalla mentiin. Tai minä menin. Porukka jonka kanssa lähdin ulos vaihtui puoliksi. Täällä on aina niin paljon porukkaa ulkona, minne vaan menee niin on aina aina aina tuttuja. Kahden aikoihin aloin haukotella ja valitella väsymystäni, mua ei tosin päästetty kotiin. Tosiasiahan on se että mulla on enään 2 viikonloppua jäljellä tämän jälkeen. Nyt pitää kuulemma tsempata läpi väsymyksen. Tsemppasin, Buzz oli niin täynnä että meinasi iskeä ahtaanpaikan kammo. Ulkona oli jäätävän kylmä. Mä en kuulemma sais olla kylmissäni täällä koska tuun suomesta, uskon kumminkin vakaasti että suomessa on lämpimämpää kun täällä tällä hetkellä. Neljän aikoihin hyppelin iloisesti kotiin mun converseissa.

En tiedä miks mun ulkonäköä kommentoidaan niin paljon, tai mun kotipaikkaa, tai mun puhetapaa mutta eilen kun kävelin juna-asemalle puistossa oli 3 leikkivää lasta. Varmaan kahdeksan vuotiaita. Kun kävelen ohi niin ne pysäyttää leikin, kattoo mua ja alkaa laulaa "Africaa, go africaa, africaaaaa" Ne luuli että olin afrikasta.

Mun tietokoneen näytössä on hevosenkarva. En ole ollut kontaktissa hevosiin sitten joulun eli hieman outoahkoa.

Alan oikeesti mummoutumaan, olen nukkunut ylivähän, ehkä nukahdan aikaisin tänään.

Kommentoinnissa on jotain vikaa enkä itse pysty vastaamaan niihin mutta : Anonyymi, kiva kuulla:) Aupairina olen tosiaan Sveitsin Lausannessa:)

1 kommentti: