keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

perusjuttuja

Tekniikka hajoo käsiin !! Nyt mun tietokoneen laturi ei toimi, eli elin aikaa 3 tuntia 40 minuuttia. Mun kuulokkeista lakkas yksi korva kuulemasta.

Ja fanipalat !! Olin kokonaan unohtanut fanipalat. Tuplasuklaa Fanipala ja litra rasvatonta maitoa voi olla mun ensimmäinen ruoka. 

Monica soitti, pääsykoe ohi !! Jess, en voi ymmärtää että en ole nähnyt Monicaa niin moneen kuukauteen ja olin ehkä maailman onnellisin puhelinsoitosta. Elokuussa tulee olemaan happy reunion !

Äsken skypasin isäni kanssa ja nyt ajattelin kattoa uutisia missä hän on mukana, jännää ! 

Jess tälle päivälle, kaikki on niin hyvin että ei toi laturi eikä kuulokejuttu haittaa oikeastaan laisinkaan !:) Eikä se mitään vaikka olen kipeä ja rahaton, voisi asiat huomattavasti huonomminkin olla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti