tiistai 28. kesäkuuta 2011

Ilta järvellä

Kavereiden kautta kavereille vaihtuikin kavereiden kautta uimaan. Mun iho oli niin tulessa että en osannut kuvitella itseäni istumaan whitehorsen baarituoleilla. Eikä mulla olisi kyllä ollut varaa mitään ostaakkaan. Mentiin siis Joen ja Lauran kanssa uimaan. Vidy oli ihan täynnä vaikka kello oli puoli yhdeksän kun sinne tultiin. Musta on tullut kala ! En oo varmaan 2 vuoteen uinut niin paljon kun nyt oon uinut 2 päivän aikana. Haha. Ja arvakkaa tekikö vesi hyvää mun iholle. Nyt lupaan että tämä oli viimenenkerta kun annan itseni palaa.

Uiminen teki hyvää mun unelle, oon nukkunu 11 tuntia kun pieni possu, heräämättä kertaakaan. Jess !





Ollaan kun suoraan kauhuleffasta, Laura edustaa kaunaa ja mä olen merihirviö. Hahhahaa.

Vastaus edelliseen postaukseen koska en taas jostain syystä saa siihen vastattua : Ensi perjantaina loppuu työ joten silloin jätän sveitsin, luultavasti lopullisesti. Työ on mukavaa ja harvinaisen rentoa mutta nyt olen valmis seuraavaan seikkailuun, vähän ristiriitaisin tuntein kumminkin, olen viihtynyt niin hyvin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti