tiistai 21. kesäkuuta 2011

jaiks

Waah, nyt on vasta (JO) tiistai ja mun viikonloppu(t) on täyteen buukattu. Eilen tuli kutsu mulle ja Jennalle mennä romanttiselle juustohampurilais illalliselle (tämä on vähän inside, jennan+juustohampurilaiset ymmärrän mutta millon mustakin tuli osa tätä. Ja siitä on romanttisuus aika kaukana) Joelle, se alkaa kello 19.00. Mulla on jopa hienoa viiniä kaapissa, oikeen laadukasta ja kallista joka mun piti antaa lahjaksi pari viikkoa sitten mutta annoinkin skumpan. Joten valkoviiniä ja juustohampurilainen. JESS ! Nyt sain viestiä että Etoile blanchilla on juhannusvietos perjantaina kello 19.30 tai 20.00 silliä ja muuta ruotsalaista. Olin luvannut osallistua mutta olin ihan unohtanut? Tää tulee tekemään tiukkaa.

Lauantaina on ehkä vain yksi suunnitelma, tai periaatteessa 3 mutta olen rajannut ne yhteen.

Ensi viikonloppu se vasta hektinen on. Perjantaina on tuparit joihin lupasin osallistua JA läksiäis/synttärit parilla kaverilla joita en ole nähnyt aivan liian pitkään. Tai näin ne viime viikonloppuna pikaisesti mutta sitä ei lasketa. Lisäksi silloin on Montreux jazz festivaali, mun & jennan& austinin viimeinen viikonloppu ja austinin synttärit. Ja lupasin tavata mun morges kaverit. Mun pitää ehtiä tehdä kaikki. Pakko.

Sitten kun tulen suomeen näitä ongelmia ei ole joten pitää kai nauttia tästä että ohjelmaa on vaikka muille jakaa. Jos joku osaa moninkertaistaa viikonloput niin nyt saisi auttaa. Tuntuu hirveeltä kun saan kutsuja juhliin jotka pidetään sen jälkeen kun mä olen poissa.

Yritän kerätä energiaa, pian on juoksulenkin aika ! Toivoin että taivas tippuis taivaalta jotta ei tarvis mutta siellä se on. Wish me good luck !



Kuva Lauralta, rakastan sitä että kukaan ei tiedä että tätä kuvaa otetaan. En tosin tiedä mikä mua riivaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti