perjantai 17. kesäkuuta 2011

o-ou

Saattaa olla että pian räjähtää. Se johto joka menee koneen ja seinän välillä, niin siinä on sellanen lamppu joka aina loistaa kun johto on seinässä. Eilen se välkkyi ihan kun sillä olisi ollut hätä, sillai vähän puoliksi ja pimeeksi, puoliksi ja pimeeksi, kokoajan vaan hitaammin. Se ei osanut kertoa mulle mikä ongelma on. Otin sen seinästä irti ja se vilkkui edelleen vähän tajuttomana kunnes se yhtäkkiä loisti ihan kirkkaasti (johto ei siis ollut seinässä) ja sitten sammui lopullisesti. Tänään se on lähes kokonaan musta.

Nyt kytkin sen seinään toisella laturilla, perheen äitin koneen laturilla. Tiedän että pitäisi lukea mitkä on inputit ja outputit ja niiden pitäisi matchata mutta se toinen on KIINAKSI? En voi ymmärtää. Nyt tää ainakin lataa. Toivon toivon että tämä toimisi näin ! Muuten on kyllä vähän harmillista jos tää kone simahtais kolmeksi viikoksi koska nyt mulla on hauskinta ikinä joten nämä hetket haluan muistaa. Worst case scenario on se että mun koneen akku hajoo koska vahvuudet on väärät mutta en oikeen tiedä mitä muuta tekisin? Tää näyttää toimivan.

Tänään oli himolämmin, pelattiin jalkapalloa puistossa, en ymmärrä miks mä en ikinä saa olla maalissa. Hyvää liikuntaa toki ! Silloin kun meinasin kuolla nestehukkaan mentiin puistonpuolelle täyttämään juomapullot ja leikkimään hiekassa, sitten tuli tummat pilvet. Ehdin vähän imuroida ja ajoin pojat vanhaan kylään. Raha-ahdinkoni on loppu joten sitä juhlistaakseni nappasin pummibussin keskustaan ja kävin vähän ostoksilla. Kaikki alennuksesta enkä voisi olla tyytyväisempi ! Mekko jonka sain jopa halvemmalla kun halvennus sanoi, toppi jota olin katsonut jo silloin kun se tuli mutta silloin se maksoi enemmän kun mun ostokset tänään yhteensä, vyö ja kaksi viikkoa sitten hajonneen puuterin tilalle uuden. Mulla on vähän vaikeeta löytää tarpeeks tummaa.. ja sitten huulikiilto ! Bussikuskit oli tänään supermukavia, kassaihmiset oli supermukavia, sovituskoppimiehet oli supermukavia, kanssaihmiset oli supermukavia. Ei haitannu vaikka satoi. Mua naurattaa aina vähän kun ajan autoa ja joku jalankulkija kävelee yksin ja hymyilee mutta sitä teen itse aika usein, melkeen joka päivä. Nyt on vaan niin fiilis !



Viimeinen ilta kyrkiksessä oli, en voi ymmärtää että on jo mennyt kyrkis vuosi. Muistan kun vuoden alussa saatiin ohjelma paperi ja laskin joskus että 16 kyrkis kertaa jäljellä, ne on vain hujahtanut ! Illan päätteeksi käytiin Annien ja Nergsin kanssa Etoile blanchissa viinilasillisilla (milloin musta on tullut ihminen joka lähtee viinilasilliselle?) jotka baarimikko ystävällisesti tarjosi eli olen rahoissa! Jihuu, saatiin myös matkalla Etoileen ilmainen vip ilta-lipuke Micaan eli ei ihan turhaa. Kaikki on niin mukavia?! Kuolen. Kotimatkalla mietin jos ottaisin bussin mutta bussiin oli 10 minuuttia joten päätin kävellä, olin kotona ennen bussia. Yökävelyt on täällä jotenkin niin mahtavia. Rakastan kävellä kotiin öisessä Lausannessa.

Nojoo, nyt tietokone kiinni ja toivotaan että tämä on huomenna latautunut täysin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti