tiistai 7. kesäkuuta 2011

Pesutuvan vahtimista ja hampaiden valkaisu

Tänään olen repinyt hiukset päästä kun joku dorka on pitänyt pyykkejään pesukoneessa 8 tuntia ihan turhaan. HUOH. Sain pesukoneen vasta 16.45 päälle, ensimmäisen kerran kävin kattomassa 9.30. Oon juossut joku 14 kertaa alas kellariin ja takaisin neljänteen kerrokseen. En ees voinut jättää vihaista lappua koska en tiedä miten ollaan vihaisia ranskaksi. Sen lisäksi täällä on satanut koko iltapäivä. Vaasassa on vissiin ihan kiva keli.. Tänne on luvattu 14 astetta lämpimillään huomenna. Alin lämpötila on 2 astetta. Siis meillä on ollut paremmat kelit tammikuussa? Mun likaiselle olemukselle tämä tosin tekee hyvää, ehkä rusketus vähän kalpenee ja näytän taas vähän normaalimmalta.

Muuten tein juuri jotain täysin odottamatonta. Tilasin hampaidenvalkaisun ! Ensi viikon tiistaina sen pitäisi olla perillä täällä, halkeen jännityksestä. Lisäksi aloin katsomaan lippuja tukholmaan. Kai mun nyt pitää ne tilata kun mulla vielä on rahaa. Nämä netti shoppailut ei lasketa mun shoppailulakkoon koska ne ei millään tavalla rasita mun matkalaukkua. Ne on ihan ok.

Eilen sain käytyä yli 8 km lenkin mutta en jaksanut lähettää työhakemuksia joten se on tänään uusinta ohjelmassa. Se jos jokin vaatii voimaa. Nyt juoksen viimeistä kertaa tältä päivältä pesutupaan tyhjentämään koneen, sit kerään voimia (ehkä nukahdan) ja hyökkään työhakemuslomakkeiden kimppuun.

3 kommenttia:

  1. Minkä hampaiden valkaisun tilasit? Muotit ja tahnaa vai Crestin valkaisuliuskoja?

    VastaaPoista
  2. tilasin the white one valkaisu kynän ja suuveden josta olen lukenut paljon hyvää. Lisätietoja löytyy osoitteesta http://www.thewhiteone.se/steg-for-steg jos ruotsi onnistuu:)

    VastaaPoista
  3. Itsekin olen käyttänyt ko. menetelmää hampaiden valkaisuun
    ja hyvin tuntu kyllä toimivan.

    VastaaPoista