keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Poliisi

Haha, mulla on niin hyvä flow päällä että tätä ei ihan tosta vaan rikota. Olin keskustassa jo 15.00 ja työpäivä on siis ohi, 2,5 tuntia normaalia aikaisemmin. Maistoin ensimmäistä kertaa elämässäni kirsikoita ja rakastuin. Nektariinit on niin hyviä että kuolen. Äsken söin luonnonjugurttia+rusinoita+manteleita+nektariinin sekaisin, en oo ehkä hetkeen nauttinut niin paljon. Kun mietin vähän mitä oon syönyt niin maanantaina olin ensimmäistä kertaa elämässäni päivän ilman lihaa. Ei olisi ennen onnistunu koska en tiennyt mistään muusta, en varsinkaan kasviksista.

Poliisi pysäytti mut taas vaihteeksi tänään. Ajokortti ja rekisteriote kiitos. Mua ei olla ikinä pysäytetty suomessa mutta täällä ne on vähän tehokkaita ratsioiden kanssa ! Kiitin taas luojaa että olin fiksu ja hain lompakon kun sen unohdin. Oltiin siis jo auton luona kun muistin että lompakko jäi, yleensä en välitä mutta tänään oli vähän sellanen kutina että voisi tarvita. Työlupaa ei ollut mukana mutta sitä ne ei onneksi kysynytkään. Nämäkään poliisit ei puhunut englantia. Ne kattoi pitkään lapsia takapenkillä, ehkä se oli epäilyttävää kun molemmat istui tosihiljaa ja kiltisti lukien kirjaa. Söpöt !

Ja eilinen lenkki oli success ! Nukuin ihan tajuttomana 22.00-7.55.

Nyt lähden katsomaan mitä mä ostan lauantaina, perjantaina on nimittäin palkkapäivä! WUHUU!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti