keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

puolipäivä ja rahat finaalissa

Hihhihi,maanantai oli vapaa, tiistai puolipäivää, tänään puolipäivää, huomenna puolipäivää ja perjantaina kokopäivä. Miksi edes tahtoisin toisen työn?:D

Ajoin heti aamulla vanhaan kylään missä pojat olivat, silitin vaatteet, käytiin morgesissa, tein lounasta, mentiin ulos ja päivä oli loppu. Ajoin takaisin lausanneen, nappasin lääkkeen, juoksin kaupunkiin, selvitin pari asiaa jotka olisivat voineet paisua vaikka kuinka suuriksi vaikka niissä ei ollut mitään totuudenperää. Kävin starbucksissa mangojuomalla, mulla on 1,80 chf jäljellä ensi viikon perjantaihin. Nyt voin sanoa että voi tehdä vähän tiukkaa. Onneks mulla on velkoja vähän siellä täällä, eli perimättömiä velkoja jotka saattaa pelastaa. Kierreltiin vähän kauppoja, NYT ON ALENNUKSET?! aaaargh, itkin ehkä vähän verta kun näin niin paljon kaunista. JA HALPAA. Mulla ei ollut varaa ees katsoa niitä. Asiahan on niin että mulla on mun suomalaisella kortilla rahaa mutta en tiedä sen pinkoodia koska sain uuden huhtikuussa. Eli en oikeen voi käyttää sitä ja olen siirtänyt aina heti paljon rahaa sinne etten käyttäisi. Mentiin Nergsin kämppään ja kokattiin, muut söi kalapuikkoja mutta mulle tehtiin kalkkunanakkeja. Perunamuusia ja pinaattia. Onnellisuus. Kävelin kotiin, otin lääkkeen ja nyt saatan pian nukahtaa.

Muuten kaikki siis paranemaan päin kipeyden suhteen, eiköhän musta ihmistä saada viikonlopuksi ! Huomenna on kyrkiksen viimeinen kerta ja tiedossa jäätelöä ja mansikoita. Sinne menee 2 chf, eli huomenna olen -0,20 chf rahoissa. En oo ehkä ikinä elänyt näin vähällä? Onneks mulla on katto pään päällä ja ruokaa. Haha

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti