perjantai 17. kesäkuuta 2011

Väittely

Lausannen yössä kuultua:

1.-And this is Julia, she is Finnish.
2.-Haha, no way.
J- Yes way.
2-Terve, mitä kuuluu?
J-Hyvää kiitos.
2-Haha, but you are not really Finnish. 
J-Umm.. yes I am. 
2- I lived in Helsinki for one year and I know how Finnish people look. 
J-Oh well, I lived there for 18 years and I'm pretty sure I know where I come from
2- You don't look Finnish at all. You are too brown and tanned and dark. 

Ulkona sataa vettä kun esterin pestä ja mä en tiedä oikeen mitkä vaatteet voisi laittaa illaksi, mulla ei ole oikeen takkia eikä varsinkaan sateenpitäviä kenkiä. Taas on viikonloppu ! Viikonloppu jokapäivä? Pyöräilypoliisit valaisee kaikki päivät, ne on niin mahtavia ! Pyöräilypoliisit :D Raukat kun ne vetää näitä mäkiä ylös alas. Onni on muuten se että kuivaushuone on taas käytössä, pesin eilen lakanat ja ripustin, ne oli tänä aamuna kuivat. Viimeviikolla niiden kuivaamiseen meni 5 päivää. 

Saatan ottaa tänään pummibussin taas. Siitä tulee jo huono tapa. Nergs on tosin opettanut mulle hyvän filosofian, arkailen aina vähän ja kysyn jos joku muukin menee pummilla jos oon seurueessa "No mitä sä luulet meenkö pummilla? Mä oon blatte, tottakai mä meen !" Paras! Mäki oon ehkä blatte täällä. Periaatteessa. 

Jajja, lapset on ollut niin kiltisti koko viikon ja oikeestaan ehkä koko kuukauden, siis ihan superkiltisti, kiltimmin kun normaalisti, että en tiedä mitä mä oon tehnyt ansaitaakseni näin ihanaa kohtelua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti