maanantai 20. kesäkuuta 2011

Maanantai !

Eilinen meni päikkäreillä, Jennan kanssa syödessä ja tuulesta nauttiessa. Sen jälkeen katsoin vähän leffaa ja nukahdin aika aikaisin. Oikein vietetty sunnuntai.

Nyt on pitkästä aikaa tiedossa kunnon 5 päivän viikko ja 2 päivän viikonloppu !

Tänään ohjelmassa White horse-tee pitkästä aikaa. Olen takaisin tee-linjalla. Tsekki Monika on saanut pääsykokeensa tehtyä ja käynyt kotona kahteen otteeseen joten saadaan vihdoinkin tavattua ja puhuttua ! Dilan on tässä välissä ollut maltalla pari viikkoa ja käynyt kotonakin. Mettekin on käynyt kotona. Eli toisin sanottuna siitä taitaa olla jo reilu kuukausi ellei jopa lähes kaksi kun ollaan viimeksi nähty ! Mä olen nauttinut tästä epämatkustelusta. Glasgown jälkeen olen vain käynyt 2 kertaa Genevessä mutta muuten olen vaan ihaillut Lausannea ja sen menoa.

Kuulin että lauantaina 4.30 poliisi oli tyhentänyt Buzzin koska se oli niin täynnä että se oli vaarallista. Ihme että niillä kesti niin pitkään, en ole ikinä kokenut sellaisia vaikeuksia päästä ulos. Paikka on muutenkin pieni ja täynnä mutta toi meni jo vähän yli, mut tyyliin kuljetettiin ulos ilman että mun jalat koski lattiaa koska ihmiset töni niin paljon.

Ulkona on lämmintä ja mukavaa. Ihana maanantai !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti