perjantai 3. kesäkuuta 2011

Starbucks aamupala

Aamupala starbucksissa, voisiko olla parempaa?

Vuorille ei päästy, liian pilvistä joten ei oltais nähty mitään. Käytiin kumminkin montreuxissa ja siellä oli hienoa. Matka sinne oli myös hieno. Olen iloinen että ei otettu moottoritietä koska oltais missattu aika paljon. Avasin itsekkin silmät ihan eritavalla, välillä kaikelle sokeutuu eikä huomaa mitä kaunista on ympärillä. Syötiin kanssa mövenpick jätskit siellä, mun ensimmäinen mövenpick ever. Olen kumminkin ajatellut sitä jo 10kk mutta nyt vasta se tuli hoidettua pois vuosijärjestyksestä.

Käytiin vähän montreuxin yläpuolella myös, niin korkeella että mua melkeen pelotti ajaa autolla, käännyttiin takaisin alas ja ajettiin taas pikkuteitä alas. Ajoin vaan tietämättä minne matka, ihanaa kun en enään stressaa yhtään sitä. Heitin Hannan ja Danielin hotellille ja kävin itse kotona suihkussa ja makasin sängyllä sekä skypasin Jennan ja Peterin ja Äidin kanssa. Tunsin itteni maailman väsyneimmäksi mutta en uskaltanut nukkua päikkäreitä koska se olisi vaan väsyttänyt enemmän.

Seitsämältä olin takaisin Hannan ja Danielin hotellissa ja ne tuli sopivasti alas, päätettiin mennä Buffalo grilliin joka oli lähellä hotellia. Huokasin kovaan ääneen että olisi kiva jos ees yhtään tietäisin miten sinne ajetaan ja samassa huomaan että olen kääntynyt ihan oikealle tielle heti ensi arvaamalla ja oltiin perillä. Kehitän hullut vaistot?! Söin ranch salaatin jossa oli kanaa ja vuohenjuustoa. Kuolemanhyvää. Täällä on muuten mun mielestä aika vaikeesta syödä salaattia kun käy ravintoloissa tai sitten en ehkä vaan osaa. Ajettiin ruuan jälkeen Ouchyyn ja käytiin pienellä kävelyllä jonka jälkeen istauduttiin alas ja syötiin crepesit. Nutellalla. Syön nyt niin hyvin että ehkä halkeen onnellisuudesta tai ruuasta. Haha.

Kymmenen jälkeen oltiin taas hotellilla ja ajoin takaisin Lausanneen, huippuhyvää musiikkia tuli radiosta ja moottoritie oli tyhjä, mulla oli taas hullu onnellisuuden tunne.

Koska olin huono kameran kanssa ja oli niin huono keli niin tyydyn viimevuoden kuviin montreuxistä ja cullystä. HULLUA!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti