maanantai 13. kesäkuuta 2011

Lomaaaa

Viikonloppu on ollut hyvä ja pitkä. Tänäänkin on ollut vapaata kun on punainen päivä kalenterissa. Lomailen kokoajan?

Lauantaina oli tosiaan synttäri/läksiäis bileet maailman hienoimmassa kämpässä maailman hienoimmalla utsiktenilla. Syötiin mahdottoman hyvää ruokaa, lähdettiin taksilla (ei olisi ollut mitenkään pitkä matka kävellä mutta vähän luksusta oli) buzziin ja vietettiin mahtava ilta.Ikävä tulee Alettaa ! Illasta pitäisi löytyä myös paljon kuvia mutta en ole vielä saanut niitä käsiini.

Eilinen meni vähän laiskoissa tunnelmissa, aurinko näyttäytyi joten kävin vähän ihastelemassa sitä ja katsoin pari aivotonta leffaa. Tänään kävin aamukävelyllä harmaassa Lausannessa ja tapasin myöhemmin Lauran, Hazelin ja Martinan Manorassa syömismerkeissä. Nyt illalla olen vähän skypannut ja kaivannut väinöä, olen myös aikatauluttanut veljekset keskinen reissun ensi kuulle, haha. Tänään vielä katson ehkä elokuvan ja ajattelin mennä aikaisin nukkumaan. Huomenna koittaa arki ja tiistai !

Olen mahdottoman vihainen Peterille joka on pöllinyt mun kaijuttimet omaan käyttöönsä ! Maksoin niistä enemmän kun mitä hän itse oli maksanut uutena ja ostin ne sen jälkeen kun hän oli käyttänyt niitä vuoden. Se sitäpaitsi kysyi lupaa joulukuussa ja tein asian harvinaisen selväksi että ei tule kuuloonkaan. Saa kiittää onneaan että olen monta tuhatta kilometriä vaasasta koska mä näen punaista. Noin ei tehdä !! Sanonpa vaan että niiden on parasta olla takaisin omalla paikallaan 9.7 tai tai tai.

2 kommenttia:

  1. Du e melko pelottava, om jag skulle ha tagit dina högtalare skulle jag fört tillbaka dem omedelbart.. Visste bara inte att du e så hifi att du överhuvudtaget har såna (!)..

    VastaaPoista
  2. Tack Jenny. Dom är typ min käraste ägodel så jag är verkligen sur.

    VastaaPoista