lauantai 11. kesäkuuta 2011

Ehkä huonoiten kirjotettu teksti ikinä

Maanantai on siis vapaa. Viikot juoksee. En ymmärrä miten nyt jo on uusi lauantai kun eilen oli edellinen lauantai?

Työpäivän aikana eilen olin päättänyt että mä en mene illalla minnekkään mutta päädyin kummenkin lähtemään. Ennenkun lähdin mulle oli tullut paketti, mun hammasvalkaisusetti saapui! En tottakai voinut olla alottamatta kuuria heti joten valkaisugeeli päälle ja matkaan. Kaikki meni hyvin kunnes yhtäkkiä huomasin että mulla oli tummaläikikkäät hampaat. Voin sanoa että nousi pieni paniikki, hinkkasin kun hullu ja mietin jo että saan mennä kotiin pesemään hampaat. Onneksi huomasin asian ja suuremmalta katastrofilta vältyttiin. Tottakai mulla on jenkki vieressä (koko tää mun hammasjuttu johtuu siitä että olen ollut liikaa amerikkalaisten kanssa, miksi niillä on niin täydelliset ja hohtavat hampaat?!) joka on hammasvalkaisun ammattilainen ja sain vähän tipsejä. Ei saa juoda kahvia, cokista tai punaviiniä. Siinä löytyi syy, en yleensä juo punaviiniä mutta eilen join lasillisen. Ja yöllä kyllä cokistakin, haha. Hups. Nyt mietin taas, ei mun oo tarkotus mun ainoaita hampaita pilata.

Ilta oli muuten huippuhauska. HUIPPUHAUSKA ! Mun ei ollut tarkoitus olla pitkään mutta lähdin vasta neljältä baarista eli aika pitkäksi meni. Tänäänkin pitäisi jaksaa läksiäis/synttäreiden merkeissä. Voin sanoa että ottaa kunnonpäälle, musta on tullut niin laiska baareilia, en ainakaan jaksa kahta myöhästä iltaa putkeen, mutta aina kun menen niin mulla on kuolemanhauskaa.




Sori oikeesti. Mun teksti on ihan hirveetä. Ei mitään sujuvuutta eikä millään tavalla mukavaa luettavaa. Älkää tiputtako silmiänne, tiedän ainakin että mä itken verta kun luen tätä 20 vuoden päästä.

AAAAAAAAAA! Näin maailman absurbeimman asian pari päivää sitten puistossa. Ohi kulki ihan aikuinen mies jolla oli kollarifarkut ! Maailman rumin asia. Ne oli niinkun farkut sivusta katottuna, siis ihan farkkukangasta. Jos kattoi edestä tai takaa niin ne oli puoliks harmaata collegevillaa (villaa? Siis ei se villaa ollut vaan college materiaalia, mikä on se sana sille mistä ommellaan vaatteita? Ne isot arkit. Anyway) sisäpuolilta, Vähän niinkun ratsastushousujen nahkapaikat mutta siis isommassa kaavassa. Tosi outoa !?

1 kommentti: