lauantai 25. kesäkuuta 2011

Maailman paras hampurilainen

Oh dear. Juhannusta on juhlistettu sveitsiläisittäin.

Joe oli kutsunut minut ja Jennan illalliselle seitsämäksi, oltiin hyvissä ajoissa onneksi koska siellä ei muistettu missä kerroksessa kämppä on. Ollaan käyty siellä niin monta kertaa että tämä oli jo hieman noloa. Matkustettiin hissillä vähän eri kerroksien välissä ja lopulta päädyttiin viidenteen kerrokseen. Mentiin kämpän oven taakse kuuntelemaan, oikeassa paikassa oltiin. Meillä oli maailman mahtavin illallinen ! Parempia hampurilaisia ja ranskalaisia en ole ikinä syönyt, kaikki oli niin hyvin tehty. Meillä oli alkujuomana hienoaviiniä ja ruokajuomana hienoa champanjaa, jälkiruuaksi lemon dropseja. Meinattiin ehkä kuolla. Se oli oikeesti niin hyvää ja nyt oli ehkä viimeinen kahden ja puolen suomalaisen kokoontuminen, ensi viikonloppuna Joe ei ehkä ole lausannessa. Yhdentoista aikoihin mentiin etoile blanchiin, siellä oli kaikki ruotsalaiset kukat päässä. Ne oli syönyt silliä ja kaikkea, jostain tuli jättimäinen mansikkaämpäri ja kermavaahtoa ja siitähän se hauskuus alkoi. Loppuyö meni oudosti, minä ja Jenna vähän kadottiin eli lähdettiin seikkailemaan, käytiin great escapessa ja sen jälkeen mentiin buzziin. Jenna lähti kotiin ja minä jäin tanssimaan muiden kanssa. Päätin myös lähteä kotiin joten sanoin kaikille heippa ja menin ulos, ulkona löysin kumminkin lisääkavereita ja jumituin siihen. Kun mun sisäporukka tuli ulos tunnin mun heippa sanomisen jälkeen olin siis edelleen sielä. Kun Joe ja Elina lähti kotiin lähdin samaa matkaa, ne pelotteli mua taas siitä että ei saa kävellä musiikki korvissa ja pitää olla varovainen. Selvisin hengissä kotiin. ¨

Tänään heräsin melko aikasin ja lähdin keskustaan, ostin laukun ja muuta pientä kivaa. HIhhihi, mutta se on hieno ! Se on ihan hirveetä miten shoppailuun jää koukkuun, haluan vaan tuhlata enemmän ja enemmän ja hullun kiilto silmissä kiertelin kaupat että löytäisin jotain johon laittaa rahani. Nyt se on kertakaikkiaan loppu. Mulla on taas niin paljon tavaraa, just kun olin niin tyytyväinen että saan kaiken helposti kotiin. Saattaa olla ettei se niin helposti käykkään.

Nyt en tiedä mihin ilta johtaa, tällä hetkellä olen aika väsynyt. Saa nähdä. Luultavasti päädyn kumminkin ulos jos itseni tunnen oikein:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti