maanantai 23. elokuuta 2010

koulut on alkanut

Ensimmäinen koulupäivä ja muakin jännitti kun lähdin tapaamaan Nilsin opettajaa. Kun oltiin tavattu menin kotiin mutta en pystynyt enään nukahtamaan joten söin aamupalan ja hengailin kunnes kello läheni 11 jolloin tein pannukakkutaikinan valmiiksi. Nyt siis mulla tästä lähtien maanantai ja keskiviikko vapaa aamu niin että työt alkaa vasta 11.30 kun pitää hakea Nils koulsta. Maxence tulee myös koulusta kotiin ja on vapaa 12-14 jolloin on lounas kotona, Julian lounas. Alan kehittymään ja tänään tein jopa oikein hienoja pannukakkuja:)

Kun oltiin syöty Maxence lähti aika pian takaisin kouluun ja jäin Nilsin kanssa yksin, pelattiin vähän memoryä ja Nils oli tosihyvällä tuulella, huomenna varmaan pettyy kun ei pääsekkään kouluun. Nils on kääntänyt nimeni Aliciaksi, sopii mulle. Se on kaunis nimi. Parempi kun äiti. Joten tällä hetkellä kuuntelen nimiä Alicia, Ujlia ja Annika (joka oli edellinen aupairi)

Muuten olen tuntenut itseni maailman väsyneimmäksi joten kun vanhemmat tuli kotiin en jaksanut lähteä minnekkään, oon lukenut kirjaa ja syönyt spagetti bologneseä, pitää oppia syömään spagettia lusikalla koska tämä ei ollut siistiä. Väsymykseni johtuu eilisestä vegepastasta, olin muutenkin niin poikki viikonlopusta ja kun menin nukkumaan en millään saanu unta, tiesin että jotain oli vialla. Kello 1 yöllä tajusin kuinka paljon haluan lihaa ja en oo saanu sitä kokopäivänä, hain kalkkunasiivun jääkaapista ja simahdin onnellisena sekunnissa. Eli urani kasvissyöjänä on ohi ennenkuin se pääsi alkamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti