tiistai 24. elokuuta 2010

Uusinta päivästä yksi, oksennus

Mulla on siis skype nytten ladattuna ja päivän piristys oli jutella Annan kanssa puoli tuntia!:) Jee, eli nyt kaikki joilla ei oo (äiti, isä) niin hankkimaan! Tää alkaa käydä vähän yksipuoliseksi että mä tilitän kaiken mun elämästä täällä mutta en tiedä yhtään mitä tapahtuu vaasassa.

Oon tänään pyykänny ja tajunnu että oon pyykännyt väärin 2,5 viikkoa, oon pistänyt pesuaineen väärään paikkaan:D Täällä se pitää näköjään pistää kuppiin joka laitetaan sisään koneeseen pyörimään pyykkejen kanssa, mä oon aina laittanu sen siihen normipaikkaan lokeron keskelle. Huomasin asiaa kun luin vähän mitä siinä aineessa luki. Nooo, nyt osaan ! Oon myös silittänyt vähän vaatteita ja lämmittänyt eilistä ruokaa.

Iltapäivällä oltiin lähdössä Nilsin kanssa ulos mutta hänestä tuli heti aika "roikkuvaräkä", eli ei halunnut tehdä mitään eikä halunnut olla ulkona. Silmät rupes vuotamaan niin päätin että tässä tais tän päivän ulkoilut sitten olla. Mentiin sisään ja menee n 10 minuuttia niin alkaa oksennus lentämään. Great! Tälläkertaa se ei mennyt nopeesti ohi vaan Nils oli oikeesti ihan surkeena. Perheen äiti tuli tämän takia vähän aikasemmin kotiin joten mun työpäivä loppui tuntia aikasemmin. Nyt vaikuttaa tilanne vähän rauhoittuneemmalta. 

Illalla olen menossa ainakin Lauran ja Claren kanssa pubiin, meillä on jo tiistai tradiitio syntymässä ! Huomenna työt alkaisi vasta 11.30 mutta nyt jos Nils on kipeä eikä pääse kouluun niin lasken kyllä sen piikkiin että herättävä on 8.00. 

Eli nyt pikaiset päikkärit (ekat täällä!) ja sitten kohti Lausannea:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti