perjantai 6. elokuuta 2010

Päivää ennen

Noniin.

Eksyin minäkin blogimaailmaan johtuen Sveitsistä. Jo se että millä kielellä kirjoitan tuottaa päänsärkyä, svenska läsare får därför använda google translator eller öva sin finska ;)

Mun viikko on ollut mitä mahtavin jonka vuoksi tuntuu hieman haikeelta jättää Suomi ja kaikki sen ihanat ihmiset, mutta en sentään ole lähdössä ikuisesti, näillä näkymin. En onneksi vielä ole tajunnut että lähden vuodeksi joten kaikki hyvin.

Johtuen siitä että olen Julia niin säästin kaiken tälle viimeselle päivälle, pakkaus sujui ripeästi puolessa tunnissa joten kun olen perillä niin huomaan luultavasti että mulla jäi kaikki tarpeellinen kotiin, perus. Muuten olen tehnyt paljon tarpeellista tänään, kävin ostamassa mun perheelle viemisiä ja mietin miks ostin vanhemmille pandan suomisuklaata, sveitsi on tunnettu hyvästä suklaasta ! No ne saa sit syödä vähän huonompaa suklaata niin maistuu taas oma entistä paremmalta :) 

Hyvästä puheenollen ostin tänään atrillin makkaraa koska halusin vielä viimesen kerran syödä erittäin suomalaismaisesti. Tulin kotiin ja ajattelin että nyt aion grillata omin pikkukätösin ekaa kertaa elämässäni, kunnes rupesin etsimään grilliä ja muistin että ei meillä oo grilliä. Epic fail ! Söin sit yhen raakana, melkeen sama suomalainen fiilis. 

Vuokrasin myös 2 leffaa, IHAN NIIKUN NYT OLIS AIKAA. Herätys kuuden tunnin päästä mutta vielä on yks katsomatta, en tiedä pitäiskö mun nukkua vai. Ehkä ! 

Olen aikalailla Sveitsivalmis, bring it on!

                                Vaatteet on nyt löytänyt laukun, tiukkaa teki.

3 kommenttia:

  1. Googlen avulla on Ruotsin sanat, mutta ei aina kovin helppolukuinen. Mutta apua ja siskosi olen luultavasti onnistunut koota se ;-p

    VastaaPoista
  2. pakko sanoa katri että se oli vähän mun siskojen painostuksesta:)

    Bra Daniel, onkin jo aika opetella;)

    VastaaPoista