torstai 19. elokuuta 2010

prinsessapäivä

Lisää vapaata!

Tänään mulle sanottiin kello 11 että oon vapaa, eikä tarvii tehdä lounasta kun itselleni koska isä vie pojat mukanaan jonnekkin retkelle. Eli periaatteessa mulla oli vaan 2 tunnin työpäivä kun aamulla oltiin taas vähän myöhässä.

Ja mä oon nauttinut vapaasta ja tyhjästä talosta ! Eka vietin spatunnin kylppärissä ammeessa, tein kaikki maailman kuorinnat ja maskit eli nyt olen kun uusi ihminen. Sen jälkeen istuin hierontatuolissa kaks tuntia, katoin ranskalaisia tv sarjoja äänettömällä, kuuntelin hyvää musiikkia ja söin omakasvatettuja nektariinejä. Ja mitä luksusta on olla ihan hiljainen talo. Sitä ei oo kokenut hetkeen:) Sit oon kokeillut kaikkia mun eilen ostamia vaatteita ja lakannu kynnet ja tehnyt kaikkee muuta mihin ei oo ikinä aikaa. Ulkona on +25 astetta ja aurinkoista eli ei vois olla paljoa parempi fiilis.

Nyt parin tunnin päästä tapaan erään tanskalaisen au pairin starbucksissa Lausannessa. Starbucksista on tullut mun uusi rakkaus. Illalla uusi yritys mennä aikasin nukkumaan koska aikasemmin kun oon sanonut meneväni aikaisin niin oon valvonu kahteentoista. Ei hyvä. Mut tosin ei tässä paljoa energiaa tarviikkaan kun on niin paljon yllätys vapaata:D

Enään huomenna ja sit onkin viikonloppu, viikko meni niin nopeesti ! Ehkä se on kun on niin paljon ohjelmaa. Huomenna lähtö zurihiin, jee:) Lauantaina ilta/yönä takaisin ja sunnuntaina uus yritys lähteä Genevenjärvelle piknikille ja uimaan Lauran, Maggien ja Claren kanssa, viikonlopuksi luvattu +30 eli pitäisi onnistua !

Ja bonuksena voin kertoa että eilen kun olin shoppailemassa meinasin pyörtyä ku kokeilin shortseja ja s oli liian iso, eli jouduin ostamaan xs! Tänään etsin käsiini vaa'an ja onnekseni tää mun "olla-nälissään-jotta-illalla-syö-mitätahansa"-kuuri ja Lausannen hullut mäet on toiminut, mutta ei hätää, pian oon taas lihonu takaisin 3 kg kiitos starbucksin. :D

2 kommenttia:

  1. Hei

    olen täällä isäsi luona .Olen lukenut seikkailuistasi junissa olehan varovainen noissa juoksuissasi.hyvää kesän jatkoa- mummu

    VastaaPoista
  2. Heippa,

    Olen toki varovainen! Hyvin olen tähänkin saakka pärjännyt vaikka en kieleä osaakkaan, toivottavasti kaikki hyvin siellä!

    VastaaPoista