tiistai 17. elokuuta 2010

Laiska tiistai ja sipulia

Jajja.

Päivät lentää ohi, tänään tuntuu etten oikeestaan ole tehnyt paljon mitään kun on ollut niin väsy. Johtui ehkä herätyksestä, kello 6.00 ruvettiin naapurissa sahaamaan moottorisahalla puita alas, ei mitään mahdollisuutta että siinä olisi mahdollisuus jatkaa nukkumista. Jos nyt sveitsiläiset pyhittää sunnuntaita niin kovaa että sillon ei saa ees leikata ruohoa keskellä päivää niin mun mielestä meidän katu voisi kunnioittaa vähän suomalaisia tapoja, AAMULLA TURPA KIINNI !!!!

Perheen isä vei Maxencen uimaan joskus yhden aikoihin joten silloin lähdettiin Nilsin kanssa Morgesiin, sain sen jopa huijattua vaatekauppoihin mun kanssa (palkka oli tullut <3) sitä vastaan että se sai mennä sellasella ponilla joka pomppii ylösalas, aika halpa puolen frangin lahjominen (tosin olin kaupassa tasan 2 minuuttia).Ostin myös puolihinta vuosikortin ja kortin jolla saan matkustaa ilmaseks 19-05 aikana, uskon että se maksaa ittensä takaisin nopeesti. Just alle 200e oli yhteensä (ja siitä saan 120e takaisin) ja nyt kun viikonloppuna olen menossa zurichiin niin saan mennä sinne ilmaseks ja tulla takaisin ilmaseks, muuten se olisi ollut n .120 euroa. Eli nyt voin alkaa menemään vähän paremmin eikä tarvii niin paljon huolehtia niistä lipuista yms turhuuksista, Jeij!

Tosiaan, en oo tehnyt mitään tänään muuten, imuroin oman ja lasten huoneet tylsyydestä, pyykkiä ei ollut kun hoidin kaikki eilen. Ja sit oon laittanu ruokaa ! Huh, meinasin jo unohtaa ! Molemmat pojat tykkäsi ja otti jopa lisää, mikä saavutus!!:DD Myös itte otin lisää, omatekemää ruokaa, erittäin iso saavutus! Ruoka oli niinkin monimutkaista kun makaroonia ja jauhelihaa, JA pilkoin sinne sipulin. Ihan huvikseni, mä en tykkää sipulista. Nyt näköjään tykkään.

Pian tulee perheen äiti kotiin jolloin olen free to go ja illalla olen matkalla Lausanneen pubiin erään tytön läksiäisiin jota en edes tunne. Haha, mutta mut kutsuttiin mukaan mun perjantai kavereiden ansiosta, joten tiedossa varmaan mahtavaa seuraa ainakin. Ja pääsen taas tutustumaan moneen uuteen ihmiseen! Huomenna on illalla jokin karnevaali lähellä montreuxia jonne ehkä olen menossa Maggien ja Lauran kanssa jos energiaa on ja torstaina tapaan erään tanskalaisen au pairin ja perjantaina töiden jälkeen kohti Zurichiä ja Idaa, eli tiedossa on paljon ohjelmaa, mikä sopii mahtavasti :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti