sunnuntai 15. elokuuta 2010

sveitsiläinen sunnuntai

BOOOOOOOORING !

Mikään ei oo auki, ulkona satoi ja tuuli aamulla joten ei voitu tehdä meidän suunniteltua retkeä uimaan geneven järveen, mutta ehkä ens viikolla sitten uus yritys. Tai ensens viikolla.

Syötiin tänään tyypillistä sveitsiläistä ruokaa, juusto fondueta. Se oli jännää mutta hyvää, nyt on maha kipee. Sveitsiläiseen tapaan fonduen kanssa ei saa juoda mitään kylmää, joten minä ja perheen isä juotiin viiniä (se on sallittua kaiken kanssa) loput joi teetä. Jälkiruuaks oli teetä ja mokkapaloja.

Siinä tän päivän huipentuma, oon lähinnä lukenut ja konettanut, voisin pistää tähän perään vähän kuvia sieltä sun täältä. Nyt oon vähän hermostunut ens viikosta, koska mulla on molemmat pojat. Ja myös isä on lomalla ja mua pelottaa jos se haluaa syödä kans mun lounasta, ku en oo vielä niin hyvä kokki et joku joka on syönyt pidempää kun pari vuotta voikin jo ymmärtää kuinka pahaa se on:D





                       Maggie, Laura ja minä sekä ensimmäiset shakerssit perjantaina


Cullyn junaasemalta, näkee vähän, hyvin vähän, kuinka kukkulaista siellä onkaan ja miten kaikki talot on vaan rakennettu siihen sekaan.

Tarkotus oli lisätä enemmän kuvia mut nyt taivas kaatuu päälle, kauhee sade alkoi ja musta tuntuu et tää talo kummittelee, oon yksin kotona mutta alakerrassa kolisee tosikovaa, auto ei ole pihassa. apuaaaaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti